Saya Membayar saman RM1730

Saya membayar saman yang tertungggak sebanyak RM1730 bagi 16 keping saman.

Pada mulanya saya agak , Saya ada 2 keping saman sahaja tetapi apabila diperiksa , Polis trafik mengatakan Saya ada 17 keping saman termasuk satu untuk kereta saya yang sudah hilang.

Saya tak paham sesuatu
Adakah semua saman itu saya yang punya ?
Apakah buktinya ?
Kenapa Saya tidak diberi saman sebelum ini ?
Kenapa tiada gambar atau bukti lain di hantar kepada saya sebelum ini ?

Walaupun Saya tak sedar saya disaman , Saya terpaksa bayar juga .

About Crown Chakra

I read , I saw , I know , I write

Posted on Mac 10, 2011, in Rakyat Malaysia. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

